6 Şubat 2009 Cuma

HEP SEN VARSIN .. !!

Hep sen varsın düşüncelerimde
Geceleri rüyamda,gündüzleri hayallerimde sadece sen varsın
Sağımda,solumda,aynamdaki yansımamda,nereye baksam hep sen varsın..
Artık ben ben değilim anladım ki ben senolmuşum
Yanımda olmasan da, sana dokunamasam da,hep içimdesin
Nereye gidersem gideyim seni içimde taşıyorum;
Hissettiğim duyguların esiri aklım, sadece delicesine yaşamak var seni seninle;
Elimdeki resmin her karesini ezberledim artık..
Kaç kıvrım, kaç çizgi varsa yüzünde hepsi beynimin tam ortasında;
Her geçen saniyede sana kavuşacağım güne biraz daha yaklaşıyorum;
Kokunu içime çekeceğim, sıcaklığını hissedeceğim, sana dokunacağım o an!
Zaman geçtikce sabırsızlanıyorum;
İçimdeki sevgi öyle bir çoşkuyla sana akıyor ki ben bile kontrol edemiyorum kalp çarpıntılarımı;

Allahın bana verdiği mucizeyi şimdi yanımda istiyorum
Hayatımdaki en güzel varlığı;seni; istiyorum
Seviyorum seni delicesine, uğrunda ölürcesine ;
Her zamankinden daha çok seviyorum seni;

Artık bu sevgi o kadar büyük ki içime sığmıyor;
Özlüyorum seni, mesafelere isyan edercesine akıyor gözyaşlarım;
Hiç kimsenin özlemediği kadar özlüyorum seni!
Sana kavuşacağım anı bekliyorum;
Zamanın çabuk geçmesi için uyumak istiyorum,fakat içimdeki heyecan buna engel oluyor;

Sana kavuşacağım anın heyecanı öyle bir çoşkuyla sarıyo ki;
Bedenimin kontrolünü kaybediyorum;
Yağmur, denize düştüğünde deniz, yeşile düştüğünde yeşil, toprağa düştüğünde toprak kokar;
Yağmur, saçına düştüğünde sevgi, eline düştüğünde özlem,kalbine düştüğünde aşk kokar;

Ben yağmuru göğsüme düşürdüm, şimdide beni hayata bağlayan yağmur damlama;SANA; Kavuşacağım anı bekliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Sen boşver onları uç gönlünce
Onların hiç kanatları olmadı ki...
Sen boşver onları uç kendin gibi kelebek gibi...
Onların ruhu böyle rengarenk değil saf ve tertemiz.

Kelebek..kelebekk..sen uç hep gönlünce...Kelebek kelebekk..sen uç hep gönlünce...

Şimdilik tek isteğim bu ..

Umutlarımı, hayallerimi, rengarenk düşlerimi koskoca bir bavula doldurup gökyüzünde akıp giden bulutların üstüne çıkarak kaybolmak istiyorum.

İstediğim hayatların yaşanıldığı yerlere geldiğimde ise yağmur olup içlerine yağmak...

Şimdilik tek isteğim bu...




Hakkımda

Fotoğrafım
Yüzme bilmeden, Daha deniz görmeden, Hiç güneşte yanmadan.. Şimdi ölmek istemem bir kalbi sarmadan Aşkı tatmadan daha, Onla sarhoş olmadan, Hiç sevişmeden daha, Şimdi ölmek istemem daha hiç gülmeden Çoban yıldızı Sen benle kal, çoban yıldızı Hep benle kal, çoban yıldızı Zamanın varsa Ben hiç kimsem olmadan Tepeden tırnağa ona hiç sarılmadan Şimdi ölmek istemem kalbine dokunmadan Hadi al götür beni hala benimmişler gibi Evime yurduma Taze meyve tatları yağmurlarında Çoban yıldızı Sen benle kal, çoban yıldızı Hep benle kal, çoban yıldızı Zamanın varsa, az daha...

İzleyiciler


bla bla bla... (:

bla bla bla... (: