7 Şubat 2009 Cumartesi

ÖZDİLEK ÖZDİLEK ALIŞVERİŞTE SIMSICAK BİR GELENEK =P


Evet bilog...
Bugün dünden azda olsa farklıydı
Dün bütün gün evdeydim,bugün 5 ten sonra evdeydim .
Yani 5 e kadar dışardaydım tek fark bu heralde ..


Bugün kapının çalmasıyla birlikte 12 de uyandım. Annemde özdileğe gidicekmişiz. giyinip çıktım.
Kahvaltı yapmadan .. ( benim için çok büyük kayıp bilog =D ).
Servisinin geçmesini beklerken donuyoduk ...
Sonra bindik bi minibüse gidiyoz kıyamete ...
Amk Harika şeyler vardı . Hepücüünde gözüm kaldı desem yeridir .. (gözüm kaldıysa bunları nasıl yazıyorum bakmadan
) demicem tabii ...
Annemin teli bozulmuştu onun için gitmiştik Özdileğeeeee ...
Ama orda tamir edilmiomuş Geri döndük .
Pekkan elektrionii aradık sonra gittk teli verdik. Sonra annemlerin oyunu vardı Tatlı Kaçık diye onun provalarını izlemeye gittik.
Çok komik ..
Sonra öyle işte ..

Yarınıda güzel geçirmem lazım ..
Dediğim gibi kabus başlıyo ve pazartesi işe başlıyorum ..
Hem okuyup hem çalışıyorum yanii ..
Bi tanıdığın oğluna bakıcakmışım 5 ten 8 e kadar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Sen boşver onları uç gönlünce
Onların hiç kanatları olmadı ki...
Sen boşver onları uç kendin gibi kelebek gibi...
Onların ruhu böyle rengarenk değil saf ve tertemiz.

Kelebek..kelebekk..sen uç hep gönlünce...Kelebek kelebekk..sen uç hep gönlünce...

Şimdilik tek isteğim bu ..

Umutlarımı, hayallerimi, rengarenk düşlerimi koskoca bir bavula doldurup gökyüzünde akıp giden bulutların üstüne çıkarak kaybolmak istiyorum.

İstediğim hayatların yaşanıldığı yerlere geldiğimde ise yağmur olup içlerine yağmak...

Şimdilik tek isteğim bu...




Hakkımda

Fotoğrafım
Yüzme bilmeden, Daha deniz görmeden, Hiç güneşte yanmadan.. Şimdi ölmek istemem bir kalbi sarmadan Aşkı tatmadan daha, Onla sarhoş olmadan, Hiç sevişmeden daha, Şimdi ölmek istemem daha hiç gülmeden Çoban yıldızı Sen benle kal, çoban yıldızı Hep benle kal, çoban yıldızı Zamanın varsa Ben hiç kimsem olmadan Tepeden tırnağa ona hiç sarılmadan Şimdi ölmek istemem kalbine dokunmadan Hadi al götür beni hala benimmişler gibi Evime yurduma Taze meyve tatları yağmurlarında Çoban yıldızı Sen benle kal, çoban yıldızı Hep benle kal, çoban yıldızı Zamanın varsa, az daha...

İzleyiciler


bla bla bla... (:

bla bla bla... (: