29 Mayıs 2009 Cuma

Boş ya da hoş. !

selaamm..

şimdi geldim eve,sürtüyodum yine (:
dün çok yorgun olduğum için bugün akşama kadar uyumayı planlıyordum ki , üst kattaki gürültüden dolayı uykum bölündü.
ama ben uykumun tamamen kaçmasına izin vermeyip yastığımı alıp annemin odasına geçtim.
ki ses hala geliyodu.
bende iki yastığın arasına kafamı kuyup uyudum.
ama yok ,çok geçmeden bu sefer annem uyandırdı.
yogunum dinlenmem için uyumam gerek ama yok.
neyseki annemi çok sinirlendirmeden kalktım.
kahvaltımı yapıp evi temizlemem için emir aldım.
evi pırıl pırıl yaptm (:
evimi ilk kez bende böyle görüyorum heehhe :))


akşam dışarı çıktık.
ben gülay ve gülayın ablası.
sahile gittik.
giderken hep yapmak istediğim ama nedense yapmadığım bişeyi yaptım.
ağzımdaki sakızı yere atıp , üstüne basıp ayakkabıma yapışmasını istiyodum.
ve her adım atışımda ayakkabımla yer arasında uzayan beyaz ince sakızın görülmesini istiyodum ve başarmıştımmmm.
dönüşte yol kenarında bulunan '' bu yol sadece bisiklet içindindir,yaya geçidi olarak kullanmayın''yazılı sapı sarı,yeşil bi tabela.
koşup koşup herkesin içinde kafamı oraya vurmuş gibi '' ah başım !'' diye bağırmaak okadar eğlenceli kiii.
herkesin başıma toplanıp nouldu kızım bişeyin varmı - ah yazıık - diye konuşmalar.
ve bunu bugün yaptım.
koştum koştum koştuuum elimi tabelaya vurup '' paaaaaaaattrtrtrrr'' sesini duyduktan sonra elimi başıma götürdüm '' ah başım çok acıyooo '' diye bağırdım.
gülayın ablası gerçekten vurdum sanmış.
ordan bi adam '' bişey olmadı dimi,iyiki gözüne gelmedi''dedi.
bende '' ahhh.yok yok gözüme bişey olmadı sadece başımı vurdum!'' dedim.
heheheh =D çok eğlendim (:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Sen boşver onları uç gönlünce
Onların hiç kanatları olmadı ki...
Sen boşver onları uç kendin gibi kelebek gibi...
Onların ruhu böyle rengarenk değil saf ve tertemiz.

Kelebek..kelebekk..sen uç hep gönlünce...Kelebek kelebekk..sen uç hep gönlünce...

Şimdilik tek isteğim bu ..

Umutlarımı, hayallerimi, rengarenk düşlerimi koskoca bir bavula doldurup gökyüzünde akıp giden bulutların üstüne çıkarak kaybolmak istiyorum.

İstediğim hayatların yaşanıldığı yerlere geldiğimde ise yağmur olup içlerine yağmak...

Şimdilik tek isteğim bu...




Hakkımda

Fotoğrafım
Yüzme bilmeden, Daha deniz görmeden, Hiç güneşte yanmadan.. Şimdi ölmek istemem bir kalbi sarmadan Aşkı tatmadan daha, Onla sarhoş olmadan, Hiç sevişmeden daha, Şimdi ölmek istemem daha hiç gülmeden Çoban yıldızı Sen benle kal, çoban yıldızı Hep benle kal, çoban yıldızı Zamanın varsa Ben hiç kimsem olmadan Tepeden tırnağa ona hiç sarılmadan Şimdi ölmek istemem kalbine dokunmadan Hadi al götür beni hala benimmişler gibi Evime yurduma Taze meyve tatları yağmurlarında Çoban yıldızı Sen benle kal, çoban yıldızı Hep benle kal, çoban yıldızı Zamanın varsa, az daha...

İzleyiciler


bla bla bla... (:

bla bla bla... (: